19 maj 2014

i'm so happy right now

Jag tror aldrig att jag varit så lycklig som jag är nu. Jag har skaffat så många bra vänner och det händer bara så mycket roligt och spännande hela tiden. Dagarna passerar så fort och jag har tagit bort min countdown-app på min mobil, för att veta hur många dagar som är kvar tills jag behöver säga hejdå och lämna allt det här får mig bara att må dåligt.

Vädret den senaste veckan har varit helt amazing, upp mot 30 grader och sol i princip varje dag. Så eftersom simningen nu är över så har jag gått ner till stranden efter skolan i princip varje dag. Surfat med kompisarna, legat i sanden och halvsovit medan vänner pluggar inför AP-tests som jag inte behöver ta. Har även fått min yearbook, skolkatalogen som är så mycket mer än en skolkatalog.

En sak som alla vi senior i skolan just nu håller på med är en lek som heter assasin. Alla får en annan person som de ska "döda". Döda någon gör man genom att hugga dem med en plastsked eller skjuta med en nerf gun. Strikta regler är det och folk går verligen helt ut, är otroligt intensivt. Min syster ringde häromdagen till mig bara för att jag skulle bekräfta att kusten var klar så att hon kunde springa från bilen till huset, haha ja jag tycker att det här är superkul. Dock kan man inte döda någon under skoltid, så resten av dagarna har jag gått med en plastsked i handen.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar