20 februari 2014

Hanna and Amber

Mellan fredag kväll och måndag morgon var Hanna och hennes v-syster Amber här. Det började med en riktigt stor kram där jag inte kunde förstå att det faktiskt nu var verklighet, att en av mina svenska vänner nu faktiskt var här på riktigt...
Ja, vi hade det riktigt bra tillsammans och det var jättekul att få träffa hennes v-syster också. Vi spenderade mycket tid nere på stranden där delfinerna bestämde sig för att visa sig och där vi sedan hade en bonfire med några av mina vänner. Vi åkte till Big Sur där vi gick på en lite hike och jag visa dem även runt på min skola och downtown Carmel där vi smakade saltlakrits och kikade i en strumpaffär. Vi ställde klockan på 6 på morgonen för att vara nere på stranden och göra yoga i soluppgången, dock somnade vi om, men timmar senare var vi där nere och gjorde yoga i solen och blev fotade av turister. Vi hann även med bada i vår hot tub och Amber, som är från Seattle, bet mig och gjorde mig till den glittriga vampyren jag är idag (If you don't get that, please read Twilight!). Vi gick även på Monterey Aquarium, cannery row och ut på the warf i Monterey, är kul att kunna visa sånt där som är vardag för mig men som för dem är spännande, fast är rätt så hemskt att jag inte längre reagerar med glädjeskutt då jag t.ex. ser delfiner hoppa bland vågorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar