25 oktober 2013

mitt golv är mjukt

(klicka på bilden ifall ni vill se den större) 

Har flera gånger blivit frågad om jag kan lägga ut bilder på mitt rum, så tänkte att det var dags nu. Innan jag åkte hit skickade min värdfamilj mig två bilder på rummet som jag måste ha tittat på minst en miljon gånger, varje gång gjorde det mig så otroligt glad och taggad. Jag kunde inte förstå att jag skulle få bo där, men nu är allt verklighet och rummet är mitt. Jag har satt upp lite foton, en tavla och en världskarta på de förr helt tomma väggarna. Innan jag kom oroade jag mig över att sängen skulle vara för mjuk/hård eller att det skulle vara något annat konstigt som gjorde att jag inte trivdes. Men nej, det känns jättebra och jag gillar verkligen det här med heltäckningsmatta. Japp, spenderar nog största delen av den vakna tiden i mitt rum sittande på det mjuka golvet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar