1 november 2013

Halloween and pumpkin carving

Sitter här i min halloweenkostym och väntar på att några vänner ska komma hit för att fixa oss och sedan gå ner till Mission Fields där vi ska gå trick or treating. Tydligen är det inte något som bara småbarn gör, de flesta av mina kompisar ska faktiskt ner dit vilket jag tycker är superksoj! Känns som att få i min ålder hade gjort det ifall det var samma sak i Sverige. Imorse när jag satte på mig min kostym innan skolan var jag väldigt tveksam på ifall jag skulle ångra det och velat ha på mina vanliga kläder istället. Men nej, det var riktigt kul eftersom de flesta faktiskt klädde ut sig och många verkligen hade lagt ner tid och så i sina kostymer! 

Lite bilder från igår:

Min v-pappa hjälper min bror med sin pumpa
Min brors pumpa, SF står för San Fransisco och är loggan för deras baseballag




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar