30 oktober 2013

Fall concert and Twins-day


Kom precis hem från min första körkonsert och det var verkligen roligare än jag förväntat mig. Låtarna hade börjat blivit väldigt uttjatade och så, men efter att ha lyssnat på inspelningar så kan jag säga att det faktiskt lät bra. Även orkestern och en annan kör hade framträdanden på konserten vilket var riktigt kul att se efter jag har några vänner där. De svarta klänningarna som vi har på oss på bilderna har vi fått låna från skolan och ska ha på alla kommande konserter. Medan de andra säger att de är fina så tycker jag mest att det ser ut som att vi är på väg på begravning, haha


Jag och Taylor
Anna, Diana and I
Idag var det även twins-day i skolan och vi skulle klä oss lika som en kompis. Så jag och Robin gjorde tie-dye i helgen och hade idag på oss det och lika kläder. Vi hade även lika skor och ryggsäck vilket inte kom med på bilden. Tycker att det är riktigt skoj med alla utklädningsdagar och framförallt att folk verkligen klär ut sig och i många fall går helt ut. Ser verkligen fram emot torsdag då man ska ha på sig sina halloweenkostymer! 


Robin och jag i våra supersnygga tie-dye tröjor 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar