31 januari 2014

"Your handwriting is better than mine and this is not even your first language!"

Läs rubriken. Vet inte riktigt vad det finns att säga om det här. Idag fick jag berätta för en förvånad klasskompis att vi hade samma bokstäver på svenska, trots att det är ett annat språk... Hur kan man ha missat det undrar jag? Känns som att jag här kan lura i folk vad som helst. En av mina vänner ser på riktigt fram emot att komma och hälsa på mig i Sverige då vi ska ut och rida isbjörn.

Denna veckan i skolan har det varit Kindness Week. Haha, yes idag gick jag runt med en neonorange t-shirt där det stod FREE HUGS och kramade folk. Bilden nedanför visar min leadership class, och det är med dem jag får göra sånt här. Andra saker vi gjort den här veckan i den klassen är att dela ut armband med texten "You matter" och så har vi skrivit och delat ut lappar med små fina meddelanden till våra vänner och andra elever på skolan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar