24 februari 2014

February break

Imorgon är det dags för skola igen efter en veckas lov, vilket känns rätt så jobbigt. Har varit skönt att kunna ta det lugnt här hemma, men känner mig inte redo för en vardag som innebär att komma hem halv 6 varje skoldag på grund av träning.

Början av lovet var fantastisk med Hanna och hennes syster här, och sen att jag var i San Francisco. Men från det att jag kom hem har det varit rätt så jobbigt och jag har känt mig lite nere och saknat mina vänner hemma i Sverige, förmodligen beror det väl på det att jag sagt hejdå till Hanna. Men vädret har varit perfekt så då jag inte orkat umgås med folk så har jag varit ute och sprungit, i endast shorts och linne. Känns som att jag hittar nya ställen att springa nästan varje går jag är ute. Förr sprang jag endast längs Carmel Beach, men där är det rätt så mycket turister och folk, så brukar nu springa till en annan strand lite längre bort där det är färre folk. 

1. En bild jag tog igår då solen gick ner när jag var ute på promenad. 
2. Robin at work, senaste dagarna har jag varit på hennes coffee shop nästan varje dag och hon gör mig free drinks.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar