29 april 2014

Det är så mycket roligt som händer nu

1. Photostrips från Prom
2. Fick i måndags min Cap and Gown. Är alltså det jag ska ha på mig då jag tar studenten från Carmel High, den 6e juni. Att sätta på mig den kändes både fantastiskt, för hur tufft och amerikanskt är inte det här?!, men även väldigt sorgligt, påminde mig än en gång om att slutet på det här året är väldigt nära.
3. Var med i en grej i skolan som hette Empty Bowls. Vi gjorde egna skålar av lera och målade dem sedan, skålarna kommer att säljas och pengarna kommer att gå till att ge mat till svältande barn.
4. De här tio fotona är min portfolio i min fotoklass. Skickade här om dagen in dem till en fototävling, och min lärare sa att hon trodde att jag hade en chans att vinna något pris eller scholarship, så går nu och håller tummarna för det trots att ett scholarship förmodligen inte skulle vara något jag kunnat använda ändå. Vi fick välja vårat tema själva, och som ni ser är mitt händer. 
5. I the breezeway i skolan så har vi seniors en gång i månaden ett minute party. Det är för att göra oss taggade inför en stor fest som är efter graduation. Dock skrämmer det mig mer eftersom det denna gången stod "41 days left..." på den stora skylten. Fast vi fick frozen yoghurt så vi var allt glada ändå. 
6. Letade påskägg utanför Robins hus och åt även en påsklunch med hennes familj.
7. På väg ner till LA åkte vi förbi massvis med oljepumpar, insåg att jag inte tror att jag sett ett enda vindkraftverk sedan jag flyttade hit. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar