13 oktober 2013

allt är för bra nu

Tiden fortsätter att gå allt för fort och nu har det blivit dags för October break. En veckas lov som ska spenderas i LA (!!!!!!!!!) med min värdfamilj. Går inte att beskriva hur otroligt mycket jag ser fram emot det här. Vi ska till Disneyland, shoppa, vara på stranden och hälsa på min v-syster som går på college där. Att lovet är här betyder också att den första quartern i skolan är klar. En fjärdedel av mitt år på high school är alltså över. Jag förstår verkligen inte det, tiden har gått så otroligt fort. Känns ju som att det var alldeles nyss jag virrade mig runt bland klassrummen, krånglade med mitt skåplås och fick en liten hjärtattack varje gång klockan ringde i skolan. Kan inte förstå att det nu var två månader sedan jag med nervösa steg gick in genom skolans dörrar för första gången.

Tänkte kanske göra ett litet videoinlägg, så ifall ni har några frågor eller något ni vill att jag ska berätta om kan ni gärna skriva det i en kommentar. 

Bild från några dagar sedan när jag och min v-pappa var ute och gick med hundrana. 

2 kommentarer: