7 januari 2014

kayaking

Hittade lite bilder från när vi paddlade kajak, så tänkte att jag kunde lägga ut dem med. Det finns så otroligt mycket sjölejon här att man kan höra dem på långt avstånd. Vi såg även sälar och en supersöt liten utter. Lite sorgligt att det inte ens känns speciellt längre, kommer ihåg första gången jag paddlade här och var så otroligt fascinerad över hur de tjocka sjölejonen kunde hoppa i luften och över hur vackert allting var. Hade svårt att föreställa mig att det skulle gå att vänja sig vid sånt här, men när allt är vardag så känns det ju tyvärr inte lika speciellt och coolt längre. 

Kusin Zack på Paddle board och jag i Kajak
En båt som min grandpa byggt där man ror och tittar framåt
Jag (har på mig skirt-grejen som man har i kajaken), Grandpa och Zack
Jag på the paddle board, åh det är så otroligt vingligt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar