4 april 2014

preparing for prom

Insåg precis att min 100dagarkvar-dag redan passerat. Det skrämmer mig att veta att jag inte längre har så mycket tid kvar att spendera här med alla dessa människor. Men samtidigt så betyder det att alla de roliga saker jag sett fram nu är riktigt nära. Närmast är prom, vilket är något jag sett fram emot så otroligt mycket och nu är det inte mer än två dagar tills det är dags.

Vet inte om jag nämnt det tidigare, men våran prom kommer att vara ute på en båt i San Francisco bay. Under kvällen kommer vi att åka runt i the bay och under de olika broarna, bland annat Golden Gate bridge. Tidigare år har prom varit i skolan, så är så otroligt glad att jag får vara med det här året! På båten kommer det att finnas ett liveband som spelar, gratis mat, massor med aktiviteter och sånt. Har fått berättat så otroligt mycket om det och kan verkligen inte se en enda liten detalj som kunnat gjort det bättre (kanske bortsett från den 2 h långa bussresan dit och tillbaka). Dessutom är det endast för Juniors och Seniors, 97:or och 96:or, och deras dates. Tycker att det låter bra eftersom de tidigare danserna, homecoming och winter ball, till största delen varit freshmen. Vet inte om jag nämnt det heller men för ett tag sedan blev jag frågad till prom. Så kl två på lördag kommer RT att hämta upp mig innan vi åker ut till Point Lobos för att ta foton och sedan åker vidare till skolan där bussarna står och väntar. SKA BLI SÅ OTROLIGT ROLIGT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar